Amics de la Rambla

Amics de la Rambla

Aparadors artístics als carrers del Gòtic

· Quan? Del 9 de març al 9 d'abril de 2022
· Dies? Dilluns, Dimarts, Dimecres, Dijous, Divendres, Dissabte, Diumenge

Exposicions

Del 9 de març al 9 d’abril, i per iniciativa de Barna Centre, podeu gaudir de la iniciativa "Aparadors Artístics", una innovadora acció que l’associació de comerciants del Gòtic porta a terme amb la col·laboració de la publicació cultural Hänsel i Gretel, que fent valer la relació històrica entre el comerç i la cultura, vol potenciar els aparadors de les botigues del barri com de diàleg amb la ciutadania al temps que aposta per la recuperació anímica i econòmica del centre històric.

La iniciativa compta amb 13 artistes de reconegut prestigi internacional, tots vinculats amb Barcelona, provinents de les arts visuals, arts escèniques, del cinema i de la literatura. 

Una ruta pels aparadors de comerços dels carrers del Pi, Petritxol i Palla convida a passejar i veure les seves obres, i retrobar-se amb el centre de Barcelona d'una forma nova i singular.

L’acció s’encapçala amb una il·lustració de Rebecca Morgan a partir d'un dibuix original de Ramon Casas per a L'auca del Senyor Esteve, de Santiago Rusiñol, una reinterpretació que simbolitza la unió entre artistes i comerciants. Si a L'auca del Senyor Esteve, Santiago Rusiñol presenta la conciliació de dos mons aparentment irreconciliables: el botiguer sensat amb voluntat de ferro que aixeca les seves persianes cada dia i l'artista bohemi, amb l'acció Aparadors artístics busquem contribuir als vincles entre comerciants, artistes i ciutadans.

BOTIGUES I ARTISTES

1) Eduard Sant (Sant Joieria) (c/ Petritxol nº1) amb Lara Fluxà
2) Jordi Batlle (Marcs Petritxol) (c/ Petritxol nº4) amb Sok Kan Lai
3) Joan Anton Maragall (Sala Parés) (c/ Petritxol nº5) amb Dominika Berger / Marcos Palazzi
4) Chema Castelló (Yellowkorner) (c/ Petritxol nº8) amb Ari Gardiazabal
5) Joaquim Conesa (Conesa Papereria) (c/ Petritxol nº10 ) amb Alicia Kopf
6) Mari Carmen Márquez (Joieria Petritxol) (c/ Petritxol nº16) amb Jaime Serra
7) Àlex Riu (Accent Created Diamonds) (c/ Petritxol nº17) amb Albert Serra
8) M. Jesús Lorés (Fargas Xocolateria) (c/ del Pi nº16) amb Joan Fontcuberta
9) Olga de Sandoval (Antiguitats Olga de Sandoval) (c/ Banys Nous nº21) amb Gino Rubert
10) Bert Van Zetten (Villa del Arte) (c/ de la Palla nº10) amb Miquel Aparici, Montse Valdés i Albert Espona

També et pot interessar

Taller 'Centres de Nadal'
Espai Boqueria. Mercat de la Boqueria
LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X