Exposició col·lectiva a la Sala Parés
· On? Sala Parés
· Quan? Del 3 de juliol al 30 d'agost de 2025
· Dies? Dimarts, Dimecres, Dijous, Dissabte
· Adreça: Petritxol, 5
· Organitza: Sala Parés
Aquesta exposició presenta una selecció d’obres recents de vuit artistes vinculats a la galeria. En ella podem veure diferents formes d’entendre la figuració contemporània a través del llenguatge d’aquests sis artistes i establir interessants diàlegs entre les seves obres.
Es tracta de la segona d’una sèrie de dues mostres col·lectives que ocuparan diferents espais de la sala durant la temporada i que tenen com a objectiu donar a conèixer part de l’última producció d’alguns dels creadors que exposen regularment a la Sala Parés.
En aquesta ocasió els artistes representats són: Dominika Berger, Marcos Cárdenas, Garikoitz Cuevas, Stefaan Eyckmans, J. M. Guerrero Medina, Magí Puig, Xavier Rodés i Manuel Velasco.
Es pot visitar de dimarts a dissabte ds’11 a 14 h i de 16 a 20 h.
Mapa de Localització
Petritxol, 5, 08002, Barcelona (41.382614, 2.172901)




