FEM Paelles a La Rambla
· On? Rambla Santa Mònica
· Quan? 16 de maig de 2026
· Dies? Dissabte
· Hora? De 12:00h a 15:00h
· Adreça: La Rambla, 2
· Organitza: Amics de La Rambla i la Fundació Esclerosi Múltiple
El 16 de maig… Fem Paelles a La Rambla
Amics de La Rambla i la Fundació Esclerosi Múltiple organitzen la quarta edició del seu concurs de paelles solidari per sensibilitzar a la població sobre l’esclerosi múltiple
Enguany el Concurs és un dels actes destacats de la Festa Major del Gòtic
El dissabte 16 de maig tindrà lloc la quarta edició del concurs gastronòmic solidari ‘Fem Paelles a La Rambla’, organitzat per la Fundació Esclerosi Múltiple i l’associació Amics de La Rambla. Aquesta iniciativa té el propòsit de donar visibilitat i conscienciar a la societat sobre l’esclerosi múltiple, una malaltia neurodegenerativa amb la qual conviuen 12.000 persones a Catalunya i que encara no té cura.
El concurs començarà a les 12 hores a La Rambla Santa Mònica, i comptarà amb el patrocini de Oleaurum i Repsol. Un any més, el jurat estarà format per reconeguts professionals que donaran consells als participants perquè la seves paelles siguin irresistibles.
Les inscripcions ja estan obertes a: https://www.fem.es/campanya/fem/repte/concursdepaelles/
Enguany, el “Fem Paelles a La Rambla” és una de les activitats de la Festa Major del Gòtic i vol animar a tothom a tastar les paelles dels concursants a un preu popular.
Els fons recaptats seran destinats a potenciar els serveis de neurorehabilitació i d’acompanyament, així com a impulsar la recerca científica, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple i frenar la progressió de la malaltia.
Veniu a La Rambla a fer o a menjar paelles. Hi haurà música, animació, bon rotllo i solidaritat. Us esperem!
Mapa de Localització
La Rambla, 2, 08002, Barcelona (41.376777, 2.177031)