Amics de la Rambla

Amics de la Rambla
(Re) descobreix La Rambla. La Rambla de les Floristes. Lorca, Sagarra i la tradició d'un ofici (espanyol)
Amics de la Rambla

(Re) descobreix La Rambla. La Rambla de les Floristes. Lorca, Sagarra i la tradició d'un ofici (espanyol)

· Quan? 12 d'abril de 2025
· Dies? Dissabte
· Hora? 11:00h
· Organitza: Amics de La Rambla

PLACES EXHAURIDES !!!

El dissabte, 12 d’abril a les 11 h, us convidem a la ruta “La Rambla de les Floristes. Lorca, Sagarra i la Tradició d’un ofici.

Volem retre un homenatge a una de les professions més arrelades i estimades al nostre carrer: les floristes.

Un itinerari monogràfic on parlarem d’unes dones que amb la seva constància acolorien i perfumaven aquest tram de la Rambla. Una passió per les flors, i un engrescador tracte amb el públic, que van captivar als escriptors Sagarra i Lorca o al científic Alexander Fleming.

No és estrany, doncs, que el famós poeta de Granada en guardés un record tan entranyable: “Mujeres de risa franca y manos mojadas, donde tiembla de cuando en cuando el diminuto rubí causado por la espina”.

Ruta de la mà de Rafa Burgos.

Idioma de la ruta: espanyol

Punt de trobada: Font de Canaletes

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia a la web d’Amics de La Rambla.

Les rutes (Re) Descobreix La Rambla són part del projecte “La Rambla, un nou model de Turisme Urbà” amb el que Amics de La Rambla vol convidar-vos a ramblejar. El projecte compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i de GetYourGuide. Les rutes estan parcialment finançades amb l’impost turístic.

Realitza la teva reserva

Revisa atentament la informació abans de confirmar la teva reserva.
LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X