Amics de la Rambla

Amics de la Rambla

Ruta: "La Rambla de les floristes. Lorca, Sagarra i la tradició d'un ofici" (català)

· On? Punt de trobada: Bar Zurich. Plaça Catalunya
· Quan? 10 d'octubre de 2026
· Dies? Dissabte
· Hora? De 11:00h a 13:00h
· Adreça: Plaça de Catalunya 1
· Organitza: Amics de La Rambla

El dissabte 10 d’octubre a les 11 h us convidem a la ruta “La Rambla de les floristes. Lorca, Sagarra i la tradició d’un ofici”

Volem retre un homenatge a una de les professions més arrelades i estimades al nostre carrer: les floristes. Un itinerari monogràfic on parlarem d’unes dones que amb la seva constància acolorien i perfumaven aquest tram de la Rambla. Una passió per les flors, i un engrescador tracte amb el públic, que van captivar als escriptors Sagarra i Lorca o al científic Alexander Fleming. No és estrany, doncs, que el famós poeta de Granada en guardés un record tan entranyable: “Mujeres de risa franca y manos mojadas, donde tiembla de cuando en cuando el diminuto rubí causado por la espina”.

Ruta de la mà de Rafa Burgos

Idioma de la ruta: Català

Punt de trobada: Bar Zurich. Plaça Catalunya

Places limitades. Cal inscripció prèvia

Les rutes (Re) Descobreix La Rambla són part del projecte “La Rambla, un nou model de Turisme Urbà” amb el que Amics de La Rambla vol convidar-vos a ramblejar. El projecte compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i de GetYourGuide.

Crea aquest esdeveniment al teu calendari

Temes Festa Major de La RamblaFesta del RoserLa Rambla

Mapa de Localització

Plaça de Catalunya 1, 08002, Barcelona (41.386124, 2.169183)

LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X