Amics de la Rambla

Amics de la Rambla

Sant Jordi a l'Ateneu Barcelonès: lectura en veu alta de textos de Felícia Fuster, Joan Triadú i Teresa Juvé.

· On? Ateneu Barcelonès
· Quan? 23 d'abril de 2021
· Dies? Divendres
· Hora? De 12:00h a 14:00h
· Adreça: Canuda, 6
· Organitza: Ateneu Barcelonès

Actes

El Sant Jordi es celebra a l’Ateneu Barcelonès amb la tradicional lectura en veu alta de textos d’obres destacades de la literatura catalana actual.

Enguany l’Ateneu recordarà, a través de la lectura de fragments emblemàtics de les seves obres, a: Felícia Fuster, poeta, traductora i artista plàstica; Joan Triadú, pedagog, crític literari, escriptor i activista cultural; i Teresa Juvé, escriptora i pedagoga. 

Us podeu apuntar trucant a l'Administració de l'Ateneu: Tel. 93 343 61 21 o bé enviant un correu a: mfranquesa@ateneubcn.cat

Mapa de Localització

Canuda, 6, 08002, Barcelona (41.384641, 2.171647)

També et pot interessar

(Re) Descobreix La Rambla. La Rambla més fosca. Gòtic (espanyol)
Punt de trobada: CultRuta. Carrer d’Estruc, 10, local
Ruta: 'La Mercè: el primer barri de mar de Barcelona' (català)
Punt de trobada: Museu de Cera de Barcelona. Passatge de la Banca 7
LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X