Amics de la Rambla

Amics de la Rambla

"Amateur" posa música a la Festa Major de La Rambla

17 de setembre de 2025

“Amateur” és el grup escollit per actuar al Teatrino del Conservatori del Liceu dins la Festa Major de La Rambla – Festa del Roser 2025.

Amateur és el nou projecte musical de Mikel Aguirre, Cheli Lanzagorta i Iñaki de Lucas, tots ells membres del desaparegut grup “La Buena Vida”. Tant “La Buena Vida” com “Amateur” són part fonamental del Donosti Sound, l’escena musical de Donostia.

Enguany participaran a la nostra Festa Major amb el seu pop delicat.

Les entrades – gratuïtes -  estaran disponibles a partir del 25 de setembre a la web d’Amics de La Rambla.

La música està sempre present a La Rambla i el Teatrino del Conservatori del Liceu, s’ha convertit en l’escenari màgic a on tenen lloc la majoria dels concerts de la Festa Major de La Rambla des del 2013 (amb l’excepció del 2021 que per les mesures de prevenció del Covid es va fer a Plaça Reial i del 2024 que vam decidir fer un concert a La Rambla per reivindicar que La Rambla no tanca per obres).

Aquí teniu un històric amb els concerts des de l’any 2010:

2010 The Jamboree Gospel Singers

2011 Big Band Jamboree i Lucrecia

2012 Pastora

         Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana

         The Always Drinking Marching Band

2013 Pascal Comelade

2014 Maika Makovski

         Shakin’All

2015 David Carabén

2016 Judith Neddermann

2017 Enirc Montefusco

2018 Jules

2019 Ricardo Lezón (McEnroe)

2021 Carlota Flaneur

2022 Joana Casanovas Quartet

2023 Los Hermanos Cubero

2024 The Always Drinking Marching Band

2025 Amateur

Els cartells de molts dels concerts de la Festa Major de La Rambla estan disponibles en format digital a l’apartat de publicacions de la web d’Amics de La Rambla.

LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X