Arts Santa Mònica inicia la programació d'Estiu
13 de juliol de 2009
Les quatre exposicions que es mostren estan dedicades a l'arquitectura.
Després de l’arquitectura
mostra la reflexió de 17 artistes internacionals entorn a l’arquitectura segons 4 tipologies: Dors, Interior, Entorn i Enderroc.
Anella i espai Laboratori | Fins el 6 de setembre de 2009
Arquitectures sense lloc, 1968-2008
aplega els projectes no construits de 200 estudis arquitectònics a Catalunya des de l’any 1968 resultat d’una exhaustiva recerca sobre la producció arquitectònica catalana. Claustre | Fins el 20 de setembre de 2009
Lanfranco Bombelli
Per primera vegada es mostren els esbossos per a la gràfica dels centres comercials americans a Europa que Lanfranco Bombelli va realitzar per a diverses capitals: París, Estocolm, Frankfurt, Milà, i que pertanyen al fons familiar de l’artista i galerista.
Arxiu | Fins el 20 de setembre de 2009
El projecte A GREEN NEW DEAL d’Enric Ruiz Geli presenta una intervenció efímera a la façana a la manera d’un work in progress. El projecte es culmina el 15 de setembre amb una conferència de JEREMY RIFKIN, Empathic Environment: Leading the Way to the Third Industrial Revolution. Empatia de l’entorn: Liderant el camí cap a la tercera revolució industrial, i es clourà el 25 d’octubre.
Exposició | Escala interior | Fins el 16 de setembre de 2009
Intervenció efímera | work in progress | Façana | Fins el 25 d’octubre de 2009
Entrada Lliure
De dimarts a diumenge i festius 11h-21h.
Dilluns Tancat.
Més informació a : www.artssantamonica.com