Amics de la Rambla

Amics de la Rambla

Decoració floral al pati del Palau Moja: Les garlandes del Moja

16 de setembre de 2026

Amb motiu de la Festa del Roser, el Palau Moja trasllada al seu pati un dels motius més característics de la seva decoració interior: les garlandes florals pintades per Francesc Pla,  conegut com “el Vigatà”, autor del destacat conjunt pictòric que decora el gran saló de ball del Palau.

La intervenció parteix d’una idea molt senzilla: fer que les flors pintades del Palau cobrin vida. Les garlandes que formen part de la decoració històrica del saló abandonen simbòlicament les pintures per convertir-se en flors reals i estendre’s pels balcons, els accessos i diferents elements del pati.

La proposta floral recupera els tons rosats presents en les decoracions del Palau, amb la rosa com a protagonista, acompanyada d’eucaliptus i diferents verds que aporten volum i riquesa a la composició.

D’aquesta manera, durant la Festa del Roser, el patrimoni i la tradició floral de La Rambla dialoguen al pati del Palau Moja, convidant els visitants a descobrir també l’origen de les garlandes que han inspirat la intervenció.

Lloc: Pati del Palau Moja. C/Portaferrissa, 1
Dates: del 3 al 12 d’octubre de 2026
Accés: lliure durant l’horari d’obertura del Palau Moja

Temes Festa Major de La RamblaFesta del RoserLa RamblaPalau Mjoa

LA RAMBLA DE BARCELONA
La Rambla és un dels indrets de Barcelona on bull més activitat, una ciutat dins d'una altra ciutat.
Carregant...
x
X