La Rambla ja té targeta financera pròpia
8 de juny de 2010
L’Associació d’Amics, Veïns i Comerciants de La Rambla han signat aquest migdia el conveni amb “la Caixa” per a l'entrada funcionament de la targeta “Barcelona Comerç- La Rambla”, la primera targeta financera amb caràcter de ciutat que sota l’aixopluc de la Fundació Barcelona Comerç, neix per ajudar a mantenir i consolidar l’estructura comercial del Passeig. La targeta que té el suport de l’Ajuntament de Barcelona estarà operativa a partir del mes de setembre quan s'espera que la majoria dels més de 500 establiments i serveis de La Rambla hagin signat la seva adhesió.
Entre els principals avantatges d’aquesta targeta destaca una rebaixa molt significativa de les comissions que paga el comerç a les entitats financeres. L’objectiu de la rebaixa és que la diferencia es destini a promocions i ofertes de fidelització, sense que aquestes suposin una despesa extra per a l'establiment. Aquestes promocions s’oferiran de forma individual per part de cada comerç, de forma genèrica a l'àmbit de l'eix de La Rambla, i també de forma general en l'àmbit de tots els eixos de la ciutat -entrades gratuïtes per Caixa Fòrum, descomptes a benzineres, aparcaments, espectacles,...).
Altre avantatge important d'aquesta targeta és que de cara al client, sempre serà gratuïta, sense quotes i permetrà la facturació a dèbit i/o a crèdit, a més de gaudir, pel simple fet de ser titular de múltiples promocions.
Targeta Ciutat
La Targeta Barcelona Comerç de “la Caixa” ofereix a l’Ajuntament la possibilitat d’oferir serveis als ciutadans. La inclusió d’un codi de barres a la targeta permetrà, entre altres opcions, utilitzar-la com a identificació per a accedir als equipaments públics locals, com piscines, biblioteques, espectacles, museus, aparcaments, Zoo, Tibidabo, etc, o la possibilitat de realitzar descomptes en serveis municipals com ara els estacionaments públics, tant de zona blava com a verda.
La targeta Barcelona Comerç està en funcionament des de març de 2009 a l’eix comercial de Sant Andreu. Des d'aleshores s’han anat incorporant altres eixos de la ciutat progressivament fins arribar actualment, amb l’adhesió de La Rambla a 18 eixos comercials.
A data d’avui “la Caixa” ha emès més de 25.000 targetes repartides entre els diferents eixos i que permeten comprar a les més de 1.200 comerços adherits fins ara a la iniciativa.