Normalització del trànsit a La Rambla i nou horari DUM a La Rambla
23 de setembre de 2026
El 29 de setembre s’obrirà al trànsit (restringit a veïns, serveis i aparcaments) el carril de Rambla en sentit descendent (sentit mar).
Això permetrà obrir el c. Tallers i restablir els sentits de circulació dels carrers de Xuclà i del Bonsuccés. S’eliminaran els passos transversals provisionals de la part central de lpasseig. Els autobusos de la línia 59, sentit Poblenou, mantindran el seu itinerari actual per la Via Laietana.
Quan es recuperi l’itinerari definitiu, se n’informarà degudament. Les zones de càrrega i descàrrega del carril descendent quedaran habilitades i senyalitzades. Les obres continuaran al tram central de la Rambla.
D’altra banda, a partir del dia 29 hi haurà també un nou horari de les DUM a la Rambla. El nou horari serà de 8h a 12h. La càrrega i descàrrega fora d’aquests horaris no està permesa.
Adjuntem un flyer informatiu




