Per Nadal... Escribà reobre a La Rambla
1 de desembre de 2025
La Pastisseria Escribà torna a encendre els llums a La Rambla de les Flors 83. El pròxim dimarts 3 de desembre, l'històric establiment reobre les seves portes, reafirmant el seu compromís amb Barcelona i amb el seu passeig més universal.
Aquesta reobertura agafa un significat especial en el context actual. Mentre La Rambla travessa la seva necessària metamorfosi, des d'Escribà volen ser partícips actius d'aquesta transformació.
A Escribà estan convençuts que, gràcies a aquesta intervenció, molt aviat tindrem la millor Rambla de la història. Un espai recuperat, amable i dissenyat per a la convivència; una Rambla que tornarà a ser de tots: l'orgull dels barcelonins i el lloc on els turistes s'enamoren de la nostra cultura.
El Nadal més dolç arriba a La Rambla
Per acompanyar aquest procés de canvi i omplir d'il·lusió l'espera, Escribà ofereix des del dia 3 un refugi de sabor i tradició enmig del passeig.
Els clients hi trobaran:
• Les icones d'Escribà: La pastisseria de sempre, amb el segell de creativitat de la casa.
• Especials de Nadal: Una acurada selecció de torrons i panettones artesans, perfectes per endolcir aquestes festes.
• Reserva del Tortell de Reis: Coincidint amb la reobertura, s'obre la llista per reservar el llegendari Tortell de Reis d'Escribà.
Una invitació a viure el canvi
Des de Escriba volen convidar a tota la ciutadania a baixar a La Rambla. A veure com evoluciona la nostra ciutat i a celebrar que, entre bastides i millores, la dolçor d'Escribà continua intacta, esperant per donar la benvinguda al futur prometedor que ens espera.



