Porta els teus avis a Las Golondrinas i al Museu de Cera!
19 de juny de 2024
Els dies 27 i 28 de juny, Amics de La Rambla, Las Golondrinas, el Museu de Cera de Barcelona i GetYourGuide conviden als infants de Barcelona a descobrir La Rambla més familiar de la mà dels seus avis i àvies
Les entrades estan a disposició de tothom a la pàgina web d’Amics de La Rambla i al portal GetYourGuide
Per moltes generacions, la primera passejada per La Rambla, podia acabar amb una volta pel Port de Barcelona amb Las Golondrinas o amb una visita al Museu de Cera de Barcelona.
Amb la intenció de que àvies i avis revisquin aquests fantàstics records de la mà dels seus nets, Amics de La Rambla, amb la complicitat de Las Golondrinas, el Museu de Cera de Barcelona, GetYourGuide i l’Ajuntament de Barcelona, vol convidar-vos a reviure La Rambla més familiar.
Els dies 27 i 28, avis, àvies, netes i nets podran viatjar gratuïtament amb Las Golondrinas i visitar el Museu de Cera de Barcelona en una jornada familiar molt ramblera.
Com les places són limitades, cal agafar les entrades gratuïtes a la pàgina web d’Amics de La Rambla (a on trobareu un enllaç al lloc web de GetYourGuide).
Aquesta iniciativa és part del projecte “La Rambla, un nou model de Turisme Urbà” amb el que Amics de La Rambla vol convidar a tothom a ramblejar. El projecte compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i de GetYourGuide.