Nadal a La Rambla
22 de desembre de 2019
El passat divendres, 20 de desembre, Amics de La Rambla va organitzar – just davant del Palau de la Virreina – el ja tradicional concert de Nadal.
Aquest any, la música la van posar els nois i les noies del “Musical's Choir” de l'Escola de Músics i JPC. Nadales i una selecció del seu repertori que inclou temes de musicals i clàssics contemporanis van omplir de música La Rambla, potenciant l'ambient nadalenc que els llums de Nadal donen a tot el carrer.
Les quatre gotes que van acompanyar a l'actuació no van aconseguir aturar-la i el públic es va anar congregant tant a l'espai de davant del Palau de la Virreina com al tram central de La Rambla.
I per fer entrar en calor a tot el públic assistent i als nois del cor, res millor que la xocolata calenta del Restaurant Moka i el Bar Núria, els melindros del Cafè de l'Òpera, les coques de la Boqueria i les magdalenes del Carrefour Market.
Aquest any també vam comptar amb la participació de Nectina que va repartir briks de llet d'ametlles amb cacau, una beguda deliciosa, 100% vegetal i sense gluten, ni lactosa.
Establiments Relacionats
Alimentació
- Assoc.Venedors M.Boqueria
Comerços
- Carrefour Supermercats
Restaurants i cafeteries
- Cafè de l'Òpera
- Restaurant Moka
- Restaurant Núria